Onderhoudscontract
Met een SOLIDWORKS onderhoudscontract van Visiativ krijg je alle extra’s op het gebied van software, support en kennis. Zo beschik je over alles om maximaal rendement te halen uit je SOLIDWORKS licenties.
Altijd de laatste versie
Elk jaar na de zomer verschijnt er een nieuwe versie van SOLIDWORKS waarin opmerkingen van gebruikers, doorontwikkelingen en andere verbeterpunten zijn verwerkt. Dankzij een onderhoudscontract kan jij haar op dag 1 downloaden en installeren.
Bekijk de mogelijkheden van de nieuwste release
Updates en service packs
Met een onderhoudscontract krijg je vijf keer per jaar updates met extra functionaliteiten en bugfixes zodat je SOLIDWORKS licentie nóg beter werkt.
Toegang tot de cloud
Vanaf 1 juli 2023 is het 3DEXPERIENCE platform standaard inbegrepen bij elke SOLIDWORKS 3D CAD licentie. Daardoor heb je altijd en overal toegang tot je ontwerpbestanden.
Ondersteuning oudere versies
Je organisatie blijft probleemloos werken met bestanden van vorige versies. Zo worden bestanden overgezet naar nieuwere versies en heb je geen last van vertragingen in jouw project.
3DEXPERIENCE platform
Vanaf 1 juli 2023 is de cloudoplossing van SOLIDWORKS standaard onderdeel van het onderhoudscontract van elke nieuwe SOLIDWORKS desktop CAD licentie. Op het 3DEXPERIENCE platform werk je eenvoudig samen op één plek, gedurende de hele levenscyclus van een product. Je slaat ontwerpbestanden veilig op in de cloud en werkt verder waar en wanneer je maar wilt. Je kunt er centraal projecten managen, goedkeuringsflows inregelen en nog veel, véél meer. Ideaal als je aan de slag wilt met digital transformation.
Je krijgt de volgende rollen bij het onderhoudscontract:
- 3DSwymer: toegang tot het platform, cloudopslag en krachtige samenwerkingsfuncties
- Collaborative Industry Innovator: project en lifecycle management mogelijkheden voor een productontwerp
- Collaborative Designer for SOLIDWORKS: verbindt je SOLIDWORKS licentie met het platform
Samenwerken met alle stakeholders in de keten was nog nooit zo eenvoudig!
Prijswinnende support
Onze helpdesk bestaat uit gecertificeerde SOLIDWORKS specialisten die hun jarenlange SOLIDWORKS kennis combineren met ruime praktijkervaring uit de werktuigbouw en productontwikkeling. Elke werkdag helpen wij SOLIDWORKS gebruikers snel weer aan de slag bij problemen of vragen. Zo nodig vragen we onze internationale collega's binnen de Visiativ groep om hulp of schalen we op naar SOLIDWORKS in Amerika. Kortom, met een onderhoudscontract voor je SOLIDWORKS licentie ben je bij ons verzekerd van de beste ondersteuning.
Support omvat:
-
Snel weer aan de slag
Leg problemen en vragen over je SOLIDWORKS pakket(ten) voor aan onze experts die volledig door SOLIDWORKS gecertificeerd zijn. Wij helpen CAD engineers snel en vakkundig.
-
Continu bemande helpdesk
Wij zitten voor je klaar! Tijdens werkdagen zijn onze gecertificeerde SOLIDWORKS experts bereikbaar voor al je vragen tussen 08.30 ‑17.00 uur. Is het even druk, dan noteren we je gegevens en belt een van onze experts je op een rustig moment terug.
(uitgezonderd feestdagen). -
Software begeleiding
Zit je echt helemaal vast of werkt de functie niet zoals je verwacht had, dan kan je onze helpdesk bellen. Onze experts geven je snel advies of een work-around zodat jij weer verder kan met SOLIDWORKS.
-
Praktische hulp en advies door 'screen sharing'
Met ons onderhoudscontract krijg je duidelijke en praktische hulp bij problemen. Met jouw toestemming kunnen we je PC overnemen op afstand en het probleem repliceren en oplossen. Je ziet zelf wat er gebeurt, zodat je ervan leert en de volgende keer het probleem wellicht zelf kan oplossen.
-
SOLIDWORKS portals en communities
In de SOLIDWORKS Customer Portal vind je een uitgebreide Q&A met zoekfunctie en informatie over je licentie(s). Daarnaast heb je toegang tot communities waar SOLIDWORKS gebruikers tips en adviezen uitwisselen, alsook CAD libraries met modellen en de 3DEXPERIENCE marketplace.
-
Ondersteuning bij installatie
Je installeert SOLIDWORKS zelf aan de hand van door ons meegeleverde instructies of online handleidingen. Kom je er niet uit en heb je een onderhoudscontract voor je SOLIDWORKS licentie, dan kan je onze helpdesk bellen. Laat je het liever over aan een van onze experts, neem dan contact op met onze salesafdeling.
Kennis
Haal het maximale uit jouw pakket(ten) door vaardigheden in de organisatie te blijven trainen. Visiativ organiseert Nederlandstalige trainingen en kennissessies. Met een onderhoudscontract maak je gebruik van vele hulpmiddelen en extra’s om de kennis binnen je organisatie te vergroten.
Je krijgt:
-
Toegang tot seminars
Neem deel aan diverse seminars waardoor jouw CAD engineers door middel van tips & tricks nog sneller en beter met de pakketten leren werken. De wisselende onderwerpen zijn nauwkeurig afgestemd op CAD gebruikers; zo gebruiken wij als uitgangspunt de vragen die aan de helpdesk worden gesteld.
Bekijk de seminars -
Trainingsvoucher bij verlenging
Per verlengd contract ontvangt je bedrijf één voucher met een waarde van €100,00. Met deze voucher krijg je direct korting op één van onze doelgerichte SOLIDWORKS trainingen.
Bekijk de trainingen -
Extra privileges op mysolidworks.com
MySOLIDWORKS.com is een klantenportaal voor iedereen. Als houder van een onderhoudscontact krijg je exclusieve toegang tot onder andere video tutorials, de SOLIDWORKS kennisbank en meer.
Ga naar mysolidworks.com
Interesse?
Wil je meer weten over een onderhoudscontract of wil je direct jouw offerte aanvragen voor een SOLIDWORKS onderhoudscontract?
Blijf op de hoogte
Timing is belangrijk! De markt verandert elke dag en wie niet oplet, loopt al snel achter of heeft een kans gemist op extra voordeel. Wij houden je op de hoogte van alle ontwikkelingen, blogs, nieuws en speciale acties.